Najpopularniejsze programy do newsletterów

Marcin Stoch
program do newsletterów

Coraz więcej osób odkrywa potencjał, jaki posiada program do newsletterów. Dzięki temu możemy docierać bezpośrednio do wszystkich swoich odbiorców i odpowiednio dostosowywać pod nich naszą ofertę.

Dobry program do newsletterów

Taki program do newsletterów pozwala na regularne przysyłanie wiadomości e-mail do klientów. Jeśli odpowiednio dobierze się treści pod nich, zyskujemy znacznie więcej potencjalnych klientów naszych produktów.

Ważne jest zatem, by tworzyć atrakcyjne wizualnie maile. Dzięki temu odbiorca poświęci mu wystarczającą ilość czasu. Dziś zaprezentujemy kilka z popularniejszych programów do newsletterów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym jest newsletter i jak powinien wyglądać, zajrzyj tutaj: https://skutecznycontent.pl/newsletter/.

Mail Chimp

Jest to najlepiej znany i najbardziej rozwinięty program do newsletterów. Posiada też mocno rozbudowany plan darmowy. Dzięki czemu osoby, które dopiero zaczynają, mają już całkiem sporo możliwości. Mogą wysyłać aż do 10 tys. wiadomości miesięcznie i rozbudować bazę kontaktów do 2 tys. osób.

Poza tym łatwo dopasować wiadomości do swojej branży i potrzeb. Dzięki temu mail stanie się wyróżnikiem wizualnym firmy, będzie ciekawie wyglądał i sprawi, że klienci będą na niego niecierpliwie czekać. Łączy w sobie możliwość kodowanego przygotowywania wiadomości, jak i na zasadzie „przeciągnij i puść”.

MailerLite

Tutaj także zyskujemy wersję darmową na nieograniczony czas. Jednak liczbę kontaktów mamy tutaj o połowę mniejsza. Sam program do newsletterów jest dosyć intuicyjny i także działa na zasadzie „przeciągnij i puść”, dzięki czemu nadaje się dla początkujących marketerów.

Mamy też dostęp do wersji płatnej, której koszt zależy od liczby kontaktów. Dzięki temu początkowo będziemy płacić mniej, ale trzeba liczyć się ze zwiększającą się kwotą.

Zobacz też:  Jak rozpoznać atak hakera?

GetRespose

To jedna z platform całkowicie przetłumaczona na język polski. Dzięki temu obsługa staje się jeszcze prostsza niż w przypadku poprzednich dwóch. Ten program do newsletterów posiada bazę aż 220 gotowych szablonów, co czyni go posiadaczem jednej z największych bibliotek. Tutaj także przygotowujemy maile na zasadzie „przeciągnij i puść”.

Początkowo mamy możliwość skorzystania z 30-dniowego okresu próbnego, po którym musimy skorzystać z jednego z płatnych planów. Tutaj cena także będzie wzrastać zależnie od liczby subskrybentów.

Kolejnymi plusami są: dostarczalność wiadomości na poziomie 99%, darmowe zdjęcia oraz edytor zdjęć, możliwość przeprowadzania analiz i testów A/B.

FreshMail

Jest nieco gorszy niż poprzedni program do newsletterów. Wersja bezpłatna obowiązuje jedynie przez 14 dni. Jednak opcje płatne prezentują się całkiem atrakcyjnie. Przy 1000 odbiorców płacimy jedynie 50 zł miesięcznie. Nie są to wielkie koszty, a sam program jest całkiem porządny.

Działamy na zasadzie „przeciągnij i puść”, znajdziemy ponad 150 szablonów wiadomości. Możemy też wykupić konkretną ilość wiadomości, zamiast decydować się od razu na subskrypcję. Jest to dobra opcja dla osób, które wysyłają wiadomości rzadziej niż raz na miesiąc.

SAREsystem

Kolejny program, który posiada obsługę w języku polskim. Dzięki czemu korzystanie z niego staje się o wiele przyjemniejsze i prostsze. Posiada edytor „przeciągnij i puść”, możliwość wprowadzania dynamicznych treści, darmowe szablony i raport. Nie znajdziemy tutaj bezpłatnej wersji. Jednak najtańszy pakiet zaczyna się od 45 zł za 1000 odbiorców.

Dodatkowymi plusami, jakie posiada ten program do newsletterów, to: możliwość generowania kodów kreskowych i kodów rabatowych, przeprowadzanie testów A/B i antyspamowych, raporty w czasie rzeczywistym i kontrola dostarczalności.

Podsumowanie – program do newsletterów

Istnieje wiele programów do newsletterów, które są godne zainteresowania. Dzisiaj przedstawiliśmy pięć najpopularniejszych. Każdy z nich posiada wiele cennych funkcji, z których będziemy mogli skorzystać.

Zobacz też:  Urządzenie pokoju programisty - jak zrobić to dobrze

Takie narzędzie pomoże nam budować relację z klientem, a co za tym idzie, wpłynie na lepszy rozwój marki oraz sprzedaż produktów.



Zobacz także:
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zobacz też